Jaki jest czas dostawy?

Twoje zamówienie wyślemy najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Kurier dostarczy Ci je w ciągu 1-2 dni roboczych.

Czy jest możliwość wysłania przesyłki poza granicą Polski? 

Oczywiście. Realizujemy wysyłkę na teren całej UE. Napisz do nas wiadomość na bok@ecla.pl, a poinformujemy Cię o kosztach. 

Czy można anulować zamówienie? 

Jasne! Jeśli się rozmyśliłeś, zadzwoń do nas: 793 699 000, napisz maila na biuro@ecla.pl lub skorzystaj z opcji kontaktu na naszej stronie internetowej.

Czy jest możliwość zakupu jednego kolczyka? 

Kolczyków sprzedawanych razem nie rozdzielamy. W swojej ofercie mamy kolczyki, które sprzedajemy pojedynczo. 

Czy jest możliwość złożenia zamówienia przez telefon? 

Bez problemu złożysz zamówienie telefonicznie pod numerem 793 699 000, lub mailowo przez adres bok@ecla.pl.

Jak dokonać reklamacji? 

Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, jeśli zamówienie budzi Twoje wątpliwości i opisz nam swoją sprawę. Postaramy się rozwiązać Twój problem tak szybko jak to możliwe. Poprosimy Cię o przesłanie potwierdzenia zakupu (np. numeru zamówienia), opisu sytuacji oraz zdjęć (np. w przypadku gdy produkt ma wadę).

Czy jest możliwość wymiany produktu na inny? 

Oczywiście, jednakże zwracany towar musi być fabrycznie nowy, nienoszony. Odeślij go nam najwygodniejszym dla ciebie przewoźnikiem. Szybko zwrócimy środki i będziesz mógł/mogła złożyć nowe zamówienie.

Czy jest możliwość wybrania innej długości łańcuszka, niż na stronie? 

Niestety nie. Naszyjniki są sprzedawane jako zestawy, nie możemy rozkompletować takiego zestawu, by wymienić łańcuszek.

Ile wynosi grubość warstwy pozłacanej biżuterii? 

Kolczyki, bransoletki, naszyjniki oraz wszystkie inne pozłacane elementy naszej biżuterii są pokryte warstwą złota o grubości 1 mikrona. To zapewnia, że nasza pozłacana biżuteria jest wyjątkowo trwała.

Jak szukać produktu na Waszej stronie? 

Stronę zaprojektowaliśmy w taki sposób, by jak najbardziej ułatwić Ci znalezienie tego, czego szukasz. Kliknij ikonę lupki, by wpisać wyszukiwaną frazę. Za pomocą zakładek i kategorii możesz wyszukiwać biżuterię po jej rodzaju, po kolekcji, a nawet motywach, jakie się na niej znajdują.

Czy produkt znajdujący się na stronie internetowej znajdę w sklepie stacjonarnym?

Większość produktów na stronie internetowej nie pokrywa się z asortymentem sklepów stacjonarnych. Jednak istnieje możliwość zobaczenia produktu ze sklepu internetowego na żywo w naszym salonie. Znajduje się on przy ulicy Miłosza 35 w Białymstoku. 

Jak zmierzyć rozmiar pierścionka?

Aby ustalić rozmiar pierścionka, należy zmierzyć obwód palca miarką krawiecką, owijając ją tak, aby swobodnie przylegała do skóry. Uzyskany wynik należy porównać z tabelą jubilerską. W przypadku braku miary krawieckiej można owinąć palec sznurkiem lub tasiemką, którą następnie należy zmierzyć.

Jeżeli kupię zły rozmiar pierścionka, będzie możliwość jego wymiany? 

Oczywiście, jednakże zwracany towar musi być fabrycznie nowy, nienoszony. Odeślij go nam najwygodniejszym dla ciebie przewoźnikiem. Szybko zwrócimy środki i będziesz mógł/mogła złożyć nowe zamówienie z prawidłowym rozmiarem.

Czy po zakupie jest możliwość wydłużenia lub skrócenia naszyjnika, bransoletki, łańcuszka? 

W przypadku biżuterii z kamieni naturalnych, którą wykonujemy w naszej pracowni, istnieje możliwość dopasowania długości według własnych preferencji. Przed zakupem prosimy o kontakt na bok@ecla.pl. Jeżeli chodzi o pozostałe produkty, niestety nie istnieje taka możliwość.

Czy do produktów są dołączane certyfikaty jakości? 

Do biżuterii z kamieni naturalnych zawsze dołączamy certyfikat z informacją o użytych kamieniach i ich pochodzeniu. Biżuteria srebrna oraz złota posiada wybitą próbę.

Czy wykonujecie projekt graweru?

Oczywiście, do każdego zamówienia powyżej 69 złotych wykonujemy grawer gratis. Najczęściej wykonujemy go na metalowej blaszce wklejanej do jubilerskiego pudełeczka. Na blaszce zmieszczą się maksymalnie ok. 1-2 zdania. Czasami grawer można wykonać bezpośrednio na biżuterii, jeżeli jest na to miejsce. Info o grawerze proszę dodać w uwagach do zamówienia w koszyku.

Czy mogę zamówić wygrawerowanie własnej grafiki? 

Niestety, ale nie ma takiej możliwości.

Czy wykonujecie biżuterię na zamówienie? 

Biżuterię z kamieni naturalnych wykonujemy ręcznie w naszej pracowni, dzięki czemu możemy stworzyć indywidualny projekt na zamówienie. Zachęcamy do kontaktu bok@ecla.pl, aby ustalić szczegóły.

Czy jest możliwość kupienia karty podarunkowej? 

Niestety, nie ma jeszcze takiej możliwości, ale pojawi się ona wkrótce.