Jaki jest czas dostawy?

Twoje zamówienie wyślemy najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Kurier dostarczy Ci je w ciągu 1-3 dni roboczych.

Czy jest możliwość wysłania przesyłki poza granicą Polski? 

Oczywiście. Realizujemy wysyłkę na teren całej UE.

Czy można anulować zamówienie? 

Jasne! Jeśli się rozmyśliłeś zadzwoń do nas: 793 699 000, napisz maila na biuro@ecla.pl lub skorzystaj z opcji kontaktu na naszej stronie sklepowej.

Czy jest możliwość zakupu jednego kolczyka? 

Niestety nie. Nie rozkompletowujemy zestawu kolczyków. Jedynie nausznice sprzedajemy na sztuki.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia przez telefon? 

Bez problemu złożysz zamówienie telefonicznie pod numerem 793 699 000, lub mailowo przez adres biuro@ecla.pl.

Jak dokonać reklamacji? 

Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, jeśli zamówienie budzi Twoje wątpliwości i opisz nam swoją sprawę. Postaramy się rozwiązać Twój problem tak szybko jak to możliwe. Poprosimy Cię o przesłanie potwierdzenia zakupu (np. numeru zamówienia lub zdjęcia paragonu), opisu sytuacji oraz zdjęć (np. w przypadku gdy produkt ma wadę).

Czy jest możliwość wymiany produktu na inny? 

Oczywiście, jednakże zwracany towar musi być fabrycznie nowy, nienoszony. Odeślij go nam najwygodniejszym dla ciebie przewoźnikiem. Szybko zwrócimy środki i będziesz mógł/mogła złożyć nowe zamówienie.

Czy jest możliwość wybrania innej długości łańcuszka, niż na stronie? 

Niestety nie. Naszyjniki są sprzedawane jako zestawy, nie możemy rozkompletować takiego zestawu.

Ile wynosi grubość warstwy pozłacanej biżuterii? 

Jak szukać produktu na Waszej stronie? 

Stronę zaprojektowaliśmy w taki sposób by jak najbardziej ułatwić Ci znalezienie tego czego szukasz. Kliknij na ikonę lupki by wpisać wyszukiwaną frazę.

Czy produkt znajdujący się na stronie internetowej znajdę w sklepie stacjonarnym?

Większość produktów na stronie internetowej nie pokrywa się z asortymentem sklepów stacjonarnych. Jednak istnieje możliwość zobaczenia produktu ze sklepu internetowego na żywo w naszym salonie na Miłosza 35 w Białymstoku. 

Jak zmierzyć rozmiar pierścionka?

Jeżeli kupię zły rozmiar pierścionka, będzie możliwość jego wymiany? 

Jak kupić kartę podarunkową? 

Czy po zakupie jest możliwość wydłużenia lub skrócenia naszyjnika, bransoletki, łańcuszka? 

Czy do produktów są dołączane certyfikaty jakości? 

Czy wykonujecie projekt graweru?

Czy mogę zamówić wygrawerowanie własnej grafiki? 

Czy wykonujecie biżuterię na zamówienie? 

Czy jest możliwość kupienia karty podarunkowej?